Reklamacje i zwroty

ZWROTY


Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie internetowym. Klient ma prawo dokonać zwrotu Towaru w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Zwrot płatności zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie wskaże inny sposób. Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • produkt musi być w takim stanie jakim go otrzymałeś, bez śladów użytkowania, noszenia. Inaczej zwrot nie jest możliwy, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za odesłany naruszony towar,
  • wypełnij formularz CZYTELNIE ORAZ DRUKOWANYMI LITERAMI (załączony jest niżej) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
    La Paula Paulina Bryl ul. Siemińskiego 25 ,44-100 Gliwice
  • wysyłanie do nas zwrotów lub wymian prosimy paczkami poleconymi,
  • do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu,
  • zwrotowi podlega tylko towar w oryginalnym opakowaniu (jeżeli takie posiadał), ze wszystkimi metkami. W przypadku zwrotu towaru w zniszczonym opakowaniu lub z oderwanymi metkami sklep może odmówić jego przyjęcia,
  • w związku ze zwrotem towaru klient ponosi koszty odesłania zwracanego towaru,
  • zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

WYMIANA TOWARU

Jeżeli klient chce dokonać wymiany towaru na inny rozmiar, kolor lub model powinien odstąpić od umowy zakupu oraz złożyć nowe zamówienie. Pieniądze za zamówienie, którego ma dotyczyć zwrot, zostaną zwrócone, natomiast nowe zamówienie musi zostać opłacone lub zamówione za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu

 

REKLAMACJE


W przypadku zakupionego uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy a firma La Paula pokryje wszelkie koszty z tym związane lub osoba kupująca może zażądać obniżenie cen towaru lub wymianę na ten sam pełnowartościowy towar.

Sklep La Paula zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Wypełnij formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze reklamującym produktem/produktami:

     La Paula Paulina Bryl ul.Siemińskiego 25,44-100 Gliwice

  • pamiętaj, że produkt musi być nowy, w nienaruszonym stanie, z metką, bez śladów użytkowania! Inaczej sklep nie może przyjąć produktu który został uszkodzony, naruszony przez klienta,
  • do paczki z formularzem i reklamującym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

Pobierz formularz reklamacji